Kontorsflytt Örebro

Är det dags att flytta företaget? Ni kanske letar efter nya och större lokaler? Då kan det vara fördelaktigt att vända sig till en professionell och erfaren flyttfirma i Örebro, som besitter kunskap och erfarenhet av flyttar i Örebro. En flytt i sig är vanligtvis tids- och energitagande, ännu mer gällande kontorsflytt. Vi hjälper ert företag med kontorsflytt i Örebro, beträffande kontorsflytt, magasinering, bohagsflytt, kontorsflytt, och annan flytthjälp. Det är upp till er att förmedla vilka delar av er flytt som ni önskar att få hjälp med. Hos en kontorsflytt finns det flera viktiga aspekter att ta hänsyn till. Vi hjälper er med detta! Välkommen till Flytt & Städfix.

Begär offert

Pris Direkt

TRAFIKTILLSTÅND
Tillstånd att bedriva yrkesmässig trafik

KVALITETSGARANTI
Vi rättar till fel upptäckta efter flytten

ANSVARSFÖRSÄKRING
100 % ersättning vid olycka

Flytthjälp i Örebro

Om ni planerar att byta kontor i Örebro, kan det vara bra att ta hjälp från en erfaren flyttfirma i Örebro. Det finns flera uppgifter att ta itu med, vid en flytt, och ännu mer för företag. Vi underlättar därför din flytt genom att ta hand om de tråkiga delarna av en flytt. På så sätt kan ni som kontor fokusera på andra, roligare delar av flytten. Vi som flyttfirma i Örebro har mångårig erfarenhet med goda referenser. Du kan lita på att din flytt sker på ett tryggt och säkert sätt. Med en nära dialog med dig som kund kan vi konstatera vilka delar som är viktiga för er och under er flytt. På så sätt kan vi uppnå bästa kundnöjdhet. För oss är det viktigt att flytten inte avbryter eller stör er verksamhet. Därför kan vi bidra med olika flyttjänster såsom de följande:

  • Packning, gäller även arkiv, förråd etc.
  • Demontering av kontorsmöbler samt märkning av dessa.
  • Lastning och transport (ingår alltid)
  • Lossning på nya adressen (ingår alltid)
  • Uppackning
  • Montering av kontorsmöblerna som vi placerar efter era önskemål
    När vi har fått en tydlig bild av omfattningen av uppdraget kommer vi att förbereda och skicka en offert till er för godkännande. Vi har betydande erfarenhet av att genomföra företagsflyttar och vår personal är väl bekant med de nödvändiga rutinerna.
Flyttbil som lastas

Flyttstädning

Vi erbjuder också flyttstädning tjänster för din tidigare bostad i Örebro. Ofta kan vi genomföra städningen samma dag som du flyttar ut. Hos oss får du alltid en garanti för din flyttstädning. Detta är också en omtyckt flyttjänst eftersom städning tar upp mycket tid och är egentligen tråkigt för dig som ska flytta. Det brukar vara roligare att installera sig i det nya kontoret. Vi besitter lång erfarenhet inom flyttstädning och vet hur man på bästa och mest effektiva sätt rengör ett kontor. Du kan därför lämna denna uppgift till oss!

Företagsflytt

Att flytta ett företag ställer krav på kunnande och tidsplanering, då det är viktigt att ni kommer på plats i er nya lokal snabbt. Vi utför företags- och kontorsflytt i Örebro, anpassade efter era behov. Faktum är att vid en kontorsflyttning behöver man även ha tunga möbler och maskiner i åtanke. Det är en ytterligare anledning att vända sig till en professionell flyttfirma i Örebro, som kan bära och transportera tunga lyft, på ett professionellt och tryggt sätt.

Prisvärd flyttfirma i Örebro

Vi kan hjälpa våra kunder med olika flyttjänster, bland annat flyttstädning, magasinering, transport, och många andra tjänster. Vårt mål är även att kunna genomföra dessa flyttar till ett förmånligt pris. Flyttar är oftast kostsamma. Problemet med att flytta själv är att det kan uppstå oförväntade kostnader, exempelvis med brist på kunskap och hur ett stort skrivbord, eller skrivmaskin bäst bör flyttas, och eventuella skador uppstår. Du behöver också hyra en flyttbil för att transportera kontors sakerna. Detta kommer att kosta en del. En del väljer därför att vända sig till en flyttfirma örebro i syfte att få denna hjälp och dessutom betala ett prisvärt pris för det.

Transport av bohag

Kontakta oss på Flytt & Städfix

Om ni som företag planerar att göra en kontorsflytt kan det vara fördelaktigt att få lite flytthjälp från en flyttfirma som känner till alla delar av flytten och genomför den på ett tryggt och säkert sätt. Ni kan då lita på att allt ert kontorsmaterial transporteras på ett smidigt och säkert sätt. Om ni behöver speciell hjälp eller har några speciella önskemål får ni gärna kontakta oss så kan vi börja diskutera er kontorsflytt och offert. Ni får även kontakta oss om ni har några frågor eller funderingar! Annars kan ni läsa mer, här på vår hemsida om kontorsflytt samt andra tjänster som vi erbjuder.

Prislista

Prisvärd Flyttfirma Enköping med RUT

Idag är det prisvärt för en privatperson att anlita en flyttfirma då RUT-avdraget är så pass förmånligt. En privatperson kan, för alla tjänster inom RUT, dra av halva arbetskostnaden. För alla tjänster inom RUT och ROT går det att dra av upp till 75000 kr per år, två personer i hushållet betyder då 150000 kr vilket kan fördelas på både RUT och ROT. En normal flytt i närområdet kostar dock en bråkdel av dessa summor.

Om ni önskar ett fast pris är ni välkomna att fylla i vårt större offertformulär eller vår snabboffert. Annars är våra timpriser från 599 kr per timma inklusive moms vilket inkluderar två personal samt en flyttbil.

Om ni tycker att detta låter krångligt är ni välkomna att kontakta oss på annat sätt som via telefon, mejl eller via vår chatt här på vår hemsida.

50%
RUT

Försäkrad Flyttfirma för en trygg flytt i Enköping

För oss är det viktigt att ni känner er säkra och trygga med oss, därför är vi noga med att alla dokument för verksamheten är i sin ordning så som trafiktillstånd via transportstyrelsen, försäkring via Trygg Hansa samt övriga företagsdokument.

Bohag och inventarier är därmed i trygga händer!

Även om något mot förmodan skulle inträffa så kompenseras ni till 100 % – trygghet är viktigt för oss.

Välkommen att anlita ett gäng serviceinriktade flyttkarlar i Enköping. Vi vet vad som krävs för att flytten ska löpa på smidigt och bekymmersfritt!

Flytt & Städfix Mälardalen AB
Flyttfirma Enköping